فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ شروع عشق






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

یادت اومد؟؟؟؟

27آذر

آره همسرم امروز روزه شروع عشقمونه. 4 سال پیش چنین روزی تقریبا دور و بره همین ساعتا بود که با هم دوست شدیم.

من یهت با کلی ذوق و شوق اس دادم و جرقه ی عشقمون خورده شد و بعد از اون تا الان با همیم.

سختی زیاد کشیدیم تو راهمون پستی وبلندی ، خنده وگریه و...زیاد بوده اما ما دوتا با هم دیگه همه ی سختی و موانع رو پشت سر گذاشتیم و هرروز بیشتر از روز قبل عشق رو تو دلمون احساس کردیم و بهم وابسته شدیم جوری که نفس تو زندگی منه و نفس منم زندگی تو.

وقتی تو اومدی توی زندگیم همه چی تغییر کرد همه چیز خوب شد با وجود تو.

آقایی من زندگی من بدون تو هیچه من بدون تو نابود میشم اینو همیشه یادت باشه.

4سال باهم بودیم و هر سال باهم این روزو جشن گرفتیم امیدوارم 100 سال دیگه هم این روز کنار هم باشیم و باهم جشن بگیریم.

امیدوارم چند سال دیگه تو خونه ی خودمون باشیم و اونجا سالگرد شروع عشق رویاییمونو جشن بگیریم .

بهزادم بی نهایت دوستت دارم من با تو معنی عشق واقعی رو فهمیدم.فهمیدم وقتی کسی رو از خودت بیشتر دوس داشته باشی چه جوریه

چه حس خوبیه ک بدونی یه نفر هست که ب فکرته ،نگرانته ، دوستت داره و....

یه جایی خوندم نوشته بود:

واحد اندازه گیری فاصله متر نیست اشتیاق است.

مشتاق که باشی یم قدم هم فاصله ای دو است.

بعضی وقتا از همون اول آشناییمون چنان دلتنگت میشم و دلم سمتت پر میکشه که هیچ چیزی آرومم نمیکنه مگر باز خودت

دلم برای آغوش پر از مهر تو تنگ شده بهزاد

آغوش تو تنها جایی است برای زیستنم

تنها جایی که آرومم میکنه تنها جایی که احساس خوشبختی میکنم تو آغوشه تو نفسم.

وقتی منو تو با تمام وجودت بغل میکنی دوس دارم برای همیشه زمان بایسته و من و تو هیچ وقت مجبور نباشیم جدا بشیم.

بی نهایت تا قیامت دوستت دارم گلم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 15:25 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت